piątek, 23 maja 2014

Białe paski

Hi A więc we wtorek byłam na treningu dziś też mam o 17:40.
Czasem na judo czuje że skoro jestem białym pasem jestem gorsza wiem że tak niejest , ale jest jeden chłopak który mi z tego powodu ubliża (jeśli tak to się pisze xdd), ale nie czuje się gorsza nawet pokonałam go w jednej walce :D


ALE ALE nie jest aż tak źle mam pare koleżanek, ale powiem wam że wole trenować z chłopakami niż z dziewczynami.
No oprócz trenowania z tym debilem.
A teraz inny temat mam najfajniejszą trenerke na świecie chociaż daje niezły wycisk xddd.


                                                                                    Ja kończe to krótki wpis, ale llece na judo pozdro                                                                                         pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz